
Største HubSpot-byrå i Norge!
HubSpot er en komplett løsning som støtter hele kundereisen og alle møtepunkter mellom bedrift og kunde. Enten du planlegger å anskaffe HubSpot, eller du ønsker å få større verdi ut av HubSpot-løsningen dere allerede har, har Markedspartner kompetansen som skal til for å lykkes!
Markedspartner har jobbet med HubSpot siden 2014, og vi er det største HubSpot-byrået i Norge. Vi har lang erfaring med strategi, prosesser, dataflyt og integrasjoner.
Derfor kan du trygt velge Markedspartner enten du skal i gang med et stort eller et litt mindre HubSpot-prosjekt.
Dette er HubSpot
HubSpot er en CRM-plattform med alt du trenger for å koble sammen markedsføring, salg, innholdsstyring og kundeservice. Hvert produkt (eller hub) i plattformen er kraftig på egen hånd, men den virkelige magien skjer når du bruker dem sammen.
Se også: En introduksjon til HubSpot


Markedspartner er Hubspot Diamond partner og sertifisert for avansert implementering
Markedspartner har Norges største fagmiljø på HubSpots CRM-plattform. Vi er Diamond-sertifisert HubSpot-partner og sertifisert for avansert implementering. Dette betyr at vi er blant de 2,2 % beste HubSpot-partnerne i verden. Vi har en lang rekke store, ambisiøse kunder, hvorav flere er internasjonale selskaper. Skal du kjøpe HubSpot, eller du ønsker å få mer ut av plattformen, kan det lønne seg å ta en prat med oss.


Slik skaper vi suksess sammen!
Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!
Digitaliserer kundereisen
Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.
Utfordrer eksisterende prosesser
Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.
Fokus på datakvalitet
God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.
God onboarding som sikrer bruk
For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.