
Største HubSpot-byrå i Norge!
HubSpot er en komplett løsning som støtter hele kundereisen og alle møtepunkter mellom bedrift og kunde. Enten du planlegger å anskaffe HubSpot, eller du ønsker å få større verdi ut av HubSpot-løsningen dere allerede har, har Markedspartner kompetansen som skal til for å lykkes!
Markedspartner har jobbet med HubSpot siden 2014, og vi er det største HubSpot-byrået i Norge. Vi har lang erfaring med strategi, prosesser, dataflyt og integrasjoner.
Derfor kan du trygt velge Markedspartner enten du skal i gang med et stort eller et litt mindre HubSpot-prosjekt.
Dette er HubSpot
HubSpot er en CRM-plattform med alt du trenger for å koble sammen markedsføring, salg, innholdsstyring og kundeservice. Hvert produkt (eller hub) i plattformen er kraftig på egen hånd, men den virkelige magien skjer når du bruker dem sammen.


Markedspartner er Hubspot Diamond partner og sertifisert for avansert implementering
Markedspartner har Norges største fagmiljø på HubSpots CRM-plattform. Vi er Diamond-sertifisert HubSpot-partner og sertifisert for avansert implementering. Dette betyr at vi er blant de 2,2 % beste HubSpot-partnerne i verden. Vi har en lang rekke store, ambisiøse kunder, hvorav flere er internasjonale selskaper. Skal du kjøpe HubSpot, eller du ønsker å få mer ut av plattformen, kan det lønne seg å ta en prat med oss.


Slik skaper vi suksess sammen!
Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!
Digitaliserer kundereisen
Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.
Utfordrer eksisterende prosesser
Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.
Fokus på datakvalitet
God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.
God onboarding som sikrer bruk
For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.