Foredrag, kurs og workshops

MarkedsPartners forretningsrådgivere, innholdsrådgivere og fagspesialister får jevnlige forespørsler om å holde foredrag, kurs og workshops.

Foredrag

MarkedsPartner blir stadig forespurt om å holde foredrag om temaer innen salg, markedsføring og digitalisering.

Se våre foredragsholdere 

 

Eksempler på temaer vi leverer foredrag på:

  • Digital endringsledelse
  • Digital salgs- og markedsstrategi
  • Hva er inbound marketing
  • Salg 2.0: Social selling og inbound sales
  • Content marketing (innholdsmarkedsføring)

Kurs

MarkedsPartners eksperter har erfaring i å holde bedriftsinterne kurs innen våre ekspertiseområder. Trenger du inspirasjon til et kick-off eller et faglig innlegg til et styremøte? Send oss en forespørsel, så kommer vi tilbake til deg med et prisforslag.

Workshops

Ønsker du å sondere mulighetene innen digital markedsføring og salg uten å forplikte deg til en samarbeidsavtale? Da kan en workshop eller mulighetskartlegging være en fornuftig investering.

Vi foreslår en foredragsholder som passer til ditt arrangement

Ta kontakt, så vil vi komme tilbake til deg innen 24 timer. 

Kontaktskjema (3: Bunn av trakt) MP.no / Book foredrag

For at vi skal kunne hjelpe deg å finne riktig person trenger vi følgende informasjon fra deg:

  • Hvilken type arrangement er dette?
  • Hvor og når skal det holdes?
  • Hvem er publikum? 
  • Hvor mange deltagere forventes?
  • Hvilket tema ønsker dere at vi skal snakke om?
Beskriv kort hva bedriften gjør, hvilke mål og utfordringer dere har, og hva dere ønsker å få ut av møtet.

Foredragsholdere:

Stig Hammer

Daglig leder og leder forretningsrådgivning

Stig er daglig leder og leder for forretningsrådgivning i MarkedsPartner og var med på å starte selskapet i 1997. Han er siviløkonom og har 7 års erfaring som foreleser ved BI Østfold i Massekommunikasjon, Forbrukeratferd og Påvirknings- og overtalelsesteori.

Temaer for foredrag:

  • Digital markedsstrategi
  • Digitale forretningsprosesser
  • Inbound marketing og salg
  • Brukeropplevelse
  • Teknologi som strategisk driver

Les mer om Stig

Tore Berntsen

Senior forretningsrådgiver

Tore er senior forretningsrådgiver i MarkedsPartner. Han har 17 års ledererfaring fra IT-bransjen og som forretningsrådgiver innen CRM. Tore er siviløkonom og har en mastergrad i ledelse fra Handelshøyskolen BI, hvor han også har 5 års erfaring som foreleser.

Temaer for foredrag:

  • Endringsledelse
  • Digitalisering
  • CRM
  • Inbound marketing og salg

Les mer om Tore

Lars Hansen

Salgs- og markedssjef

Lars Hansen er salgs- og markedssjef i MarkedsPartner. Han er utdannet markedsøkonom ved Handelshøyskolen BI og har 20 års erfaring med salg og markedsføring innen mange bransjer, både innen tjenesteytende virksomheter, teknologi og industri.

Temaer for foredrag:

  • Salg i en digital hverdag
  • Inbound sales og marketing
  • Social selling
  • CRM

Les mer om Lars

Marius Torjusen

Senior forretningsrådgiver

Marius har bred, internasjonal erfaring fra salg og markedsføring på toppledernivå, sist som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen med ansvar for fem forskjellige merkevarer i 43 land. Han har over 10 års erfaring fra profesjonelle ledergrupper og styrearbeid, hvor endringsledelse og strategiutvikling har vært sentrale emner. Marius er også en ettertraktet foredragsholder og har gjennom sin personlige jaktblogg, Bukkefall.no, blitt en profilert blogger og influencer.

Temaer for foredrag:

  • Digitalisering av salg og markedsføring
  • Inbound Marketing for eCommerce
  • «Pay to play» strategier i sosiale medier
  • Inbound salg og markedsføring
  • Merkevarebygging på digitale flater
  • Influencer Marketing som faktisk virker

Les mer om Marius 

Jonas Bjørnstad

Forretningsrådgiver og leder for IMK/Spesialister

Jonas har bred erfaring med digital markedsføring, og brenner for effektiv utnyttelse av digitale verktøy og kanaler. Han har utdannelse innen informasjonssystemer og IT-ledelse fra Høgskolen i Østfold. Tidligere har han erfaring som interaksjonsdesigner, prosjektleder og som rådgiver innen søkemotoroptimalisering, webstatistikk og webstrategi.

Temaer for foredrag:

  • Målbar digital markedsføring
  • Inbound marketing og salg
  • Digital markedsstrategi

Les mer om Jonas

Erlend Førsund

Markedssjef og innholdsrådgiver

Erlend er markedssjef og senior rådgiver i MarkedsPartner. Han er utdannet innen markedskommunikasjon og språk ved BI og NHH og har skrevet om marketing siden 2009 på sin egen blogg, Markedsheltene.no. Erlend er også forfatter av e-bøkene 4 steg til en mer selgende web og Hvordan lykkes med content marketing.

Temaer for foredrag:

  • Blogging for bedrifter (fra strategi til gjennomføring)
  • Inbound marketing
  • Tankelederskap

Les mer om Erlend