Brikkene faller på plass og med oss i puslespillet har vi nå fire kjernekarer som trer inn i ulike roller og avdelinger hos oss. Med forskjellige egenskaper og kompetanse, vil denne flotte gjengen være med på å styrke teamet, slik at vi bedre kan hjelpe kundene våre med å skape lønnsom salgsvekst gjennom digital markedsføring, salg og kundeservice. Velkommen - vi gleder oss til samarbeidet! 

David Aleksandersen (forretningsrådgiver)

Med over 20 års erfaring innen salg, markedsføring og ledelse, både nasjonalt og internasjonalt, vil David bidra til å skape verdi og nye muligheter for MarkedsPartners kunder. David er bosatt i Halden med to barn, og har som fotballinteressert lidd under et livslangt forhold til Derby County og Fredrikstad FK. Han er med i Halden Pistolklubb, har dykkelappen og er i ferd med å realisere drømmen om egen motorsykkel.

Les mer om David her.

Knut Erik Kristiansen (leder for utvikling og brukeropplevelse)

Knut Erik Kristiansen er leder for utvikling og brukeropplevelse i MarkedsPartner. Han har ansvar for at våre medarbeidere og kunder får de ressursene de trenger for å få levert de prosjektene vi setter i gang. Knut Erik startet i MarkedsPartner juni 2019 og bidrar til prosjektstyring og prosjektledelse samt personalansvar for avdelingen utvikling og brukeropplevelse.

Les mer om Knut Erik her.

Helge Christer Norvang (senior systemutvikler)

Helge startet sin karriere som systemutvikler i 2000 i Cell Network (nå Bouvet). Etter noen år i Oslo flyttet han tilbake til Sarpsborg hvor han begynte å jobbe for Skill. I 2013 gikk turen til EVRY, som var siste arbeidsplass før MarkedsPartner. På fritiden er Helge en ekstremt ivrig gjeddefisker og tilbringer mye tid i båten på Glomma (ofte sammen med sin kollega Ali). I tillegg er han hockey-entusiast og er stolt supporter av norske Sparta Warriors, og Dallas Stars i NHL.

Les mer om Helge her.

Kristofer Anker (forretningsrådgiver)

Det digitale skiftet forandrer hvordan potensielle kunder ønsker å bli markedsført og solgt til. Kristofer har som mål å hjelpe sine kunder med å lykkes med inbound marketing. Kristofer ønsker å hjelpe MarkedsPartners kunder å være tilstede i kundereisen med informasjon av høy kvalitet slik at kjøperen kan få et solid beslutningsgrunnlag. Fritiden brukes på familieliv og han har stor glede av å leke utendørs på ski, skøyter og sykkel. Når det åpner seg noen ledige dager er Kristofer rask til å komme seg til hytta. 

Les mer om Kristofer her.