MarkedsPartner fortsetter å vokse og vi styrker derfor laget med flere strategiske rådgivere og inbound-marketing konsulenter, samt en digital designer, en salgsutvikler og en innholdsprodusent.

Sigrid Poppe (forretningsrådgiver) har gjennom ulike roller, med ansvar for ledelse og leveranse av utviklingsprosjekter i Fortum, erfaring i hva som må til for å lykkes i implementerings- og gjennomføringsfasen. Hun har opparbeidet seg kompetanse på hva som kreves av nytenking og kontinuerlige forbedringer for å levere resultater i en bransje preget av sterk konkurranse og strukturelle endringer.

Linda Harlem (forretningsrådgiver) har over 15 års erfaring fra forskjellige roller innen salg og markedsføring. Hun har jobbet i flere ulike bransjer, både nasjonalt og internasjonalt i Orkla, Borregard, Projectiondesign og Fortum. Linda har derfor et godt utgangspunkt for å hjelpe kunder med å utvikle gode forretningsstrategier.

Ann Helen Fossheim (inbound marketing-konsulent) har en bachelor i økonomi og administrasjon fra Høgskolen i Østfold, med fordypning i prosjektledelse og bedriftsrådgivning. I sin bacheloroppgave undersøkte hun, sammen med en gruppe på seks studenter, det digitale modenhetsnivået til SMB innen inbound marketing.

Line Glimsdal (inbound marketing-konsulent) er utdannet økonom fra Høgskolen i Østfold innen økonomi og administrasjon, med fordypning i prosjektledelse og bedriftsrådgivning. I sin bacheloroppgave undersøkte hun, sammen med en gruppe på seks studenter, det digitale modenhetsnivået til SMB innen inbound marketing.

Marianne Godiksen (inbound marketing-konsulent) jobbet tidligere med markedsanalyse i Omnicom Media Group og med PR og kommunikasjon i Innovasjon Norge. Hun håper og tror at begge deler kan være nyttig for nye og eksisterende kunder hun møter i jobben som inbound marketing-konsulent.

Lena Ramberg (innholdsprodusent) har en bachelorgrad i førskolepedagogikk fra Dronning Mauds Minne Høgskole i Trondheim og en bachelorgrad i internasjonal kommunikasjon fra Høgskolen i Østfold. For tiden er hun nettstudent i samtidslitteratur for barn og ungdom ved Norsk Barnebokinstitutt.

Lise Lippert (digital designer) startet i MarkedsPartner som intern i 2017, og har etter fullført bachelor i visuell kommunikasjon ved Høyskolen i Drammen gått inn i stillingen som digital designer. Da hun gikk medier og kommunikasjon fordypet hun seg i foto, men interessen for grafisk design vokste da hun årlig designet brosjyren for en sommerleir.

Mathias Hansen (salgsutvikler) er utdannet ved Høgskolen i Østfold hvor han har en bachelorgrad innen økonomi og administrasjon. Her valgte han en profilering innen prosjektledelse og bedriftsrådgivning. Mathias brenner for markedsføring og streber etter å holde kunnskapen og ferdighetene på topp.