Vi utvider staben med flere innholdsprodusenter og digitalmarkedsførere. Møt våre nye medarbeidere, Hannah, Frida-Marie, Jørgen og Anne Kristine.
Hannah Freberg (fagspesialist for search og online marketing)
Hannah er spesialist innen digital annonsering. Hennes viktigste oppgave er å hjelpe kunder med å lykkes med annonsering på sosiale medier og Google. Før hun kom til oss i MarkedsPartner, jobbet Hannah som markedskonsulent hos Markedssjefene i Oslo. Hun har bred erfaring med annonsering både på Facebook, LinkedIn og Instagram.
Jørgen Andreassen (senior digitalmarkedsfører)
Jørgen jobber som senior digitalmarkedsfører og har som oppgave å hjelpe kunder nå sine forretningsmål digitalt. Tidligere har Jørgen jobbet som digital rådgiver i Sempro. Han har også bakgrunn som markedsføringskonsulent og front end-designer/utvikler i ulike selskaper.
Frida-Marie Holme (innholdsprodusent)
Frida jobber som innholdsprodusent i MarkedsPartner. Hun er en god historieforteller, som ved å produsere innhold til ulike plattformer, får frem budskapet til kunden.
Frida har bred internasjonal erfaring med å utvikle engasjerende digitalt innhold for ulike målgrupper og kanaler. Hun har ledet flere prosjekter innen markedsføring og sosiale medier, og har jobbet med innholdsproduksjon i bransjer som forskning, teknologi, helse og trening.
Anne Kristine Hirsch (innholdsprodusent)
Anne jobber som innholdsprodusent i Markedspartner. Hun er en rutinert historieforteller som utvikler og produserer engasjerende innhold til de fleste digitale flater.
Tidligere har Anne jobbet med å lage TV-program som Luksusfellen, Farmen og Hver gang vi møtes. Hun har i tillegg arbeidet lenge som journalist i TV2. Anne synes det er morsomt hvordan nye kanaler gir nye muligheter for kommunikasjon, derfor har hun også gjennomført prosjekter med influencere på YouTube. Anne er en dyktig skribent, men video og lyd er også en sentral del av hennes verktøykasse.