Brukerne har talt. HubSpot fikk i mai utmerkelsen «Gartner Peer Insights Customers’ Choice for CRM Lead Management».

Konsulentselskapet Gartner har siden 2015 publisert over 70 000 verifiserte brukeranmeldelser av programvare for enterprise-markedet, i en rekke programvarekategorier. Dette som et supplement til Gartner Magic Quadrant.

For HubSpot henger det høyt å bli vurdert som kundens valg av en plattformagnostisk aktør som Gartner, basert på reelle tilbakemeldinger fra store selskaper.

Utmerkelsen The Peer Insights Customers’ Choice er basert på antall anmeldelser og gjennomsnittlig poengscore (ratings). For å i det hele tatt kvalifisere til utmerkelsen, må minst 50 brukeranmeldelser ha blitt publisert om programvaren, med en snittrangering på 4,2 stjerner eller høyere.

Sammenlignet med populære alternativer som Marketo og Salesforce har HubSpot flere brukeranmeldelser, og en langt høyere anbefalingsgrad. Mens 62 prosent av brukerne kunne tenke seg å anbefale Marketo videre, er det hele 75 prosent som vil anbefale HubSpot, noe som indikerer en høy Net Promoter Score og tilsvarende høy kundetilfredshet.

Les mer om saken og se brukeranmeldelser på Gartners egne sider.


Ønsker du en uforpliktende prat om HubSpot, en demo eller et møte med oss, ta kontakt via skjemaet under. MarkedsPartner er HubSpot Diamond Partner og har det største fagmiljøet for inbound marketing i Norge.

Kontaktskjema (3: Bunn av trakt) MP.no /  HubSpot

Beskriv kort hva bedriften gjør, hvilke mål og utfordringer dere har, og hva dere ønsker å få ut av møtet.

Er det OK om vi av og til sender deg gode artikler, tips og relevant info?

For å kunne respondere på din henvendelse trenger vi ditt samtykke til å lagre og behandle dine personopplysninger. Du kan når som helst endre dine preferanser for kommunikasjon. Mer info i vår personvernerklæring.