Du kjenner kanskje til det norske folkeeventyret om de tre bukkene Bruse som skal komme seg over brua til Sæters for å gjøre seg feite. Budskapet i dette eventyret kan tolkes på mange måter, men i utgangspunktet så handler det om at alle kan kjempe for å oppnå det de vil, utvikling og samarbeid. Og det, det har våre nye medarbeidere gjort! Vi utvider staben - møt bukkene Tom Kristian, Roxanna og Jakob.  

De har lykkes i vandringen om å komme seg til seters (bli en del av laget i MarkedsPartner), startet på målet om å bli fete (fete på kunnskap) og overvunnet hindringer og konflikter på veien mot trollet (Korona). Endelig kan de bistå teamet i MarkedsPartner med å hjelpe våre kunder på reisen videre mot suksess.

La oss bli litt bedre kjent med bukkene:


Den yngste Bukken Bruse: Tom Kristian Blix-Nilsen Hansen – Den kreative og arbeidsvillige


Tom Kristian er gjerne fersk i bransjen, men en mer arbeidsvillig og dyktig fyr skal du lete lenge etter! Han har en bachelor i markedsføring og salgsledelse fra Høyskolen Kristiania i Oslo, og en mastergrad i markedsføringsledelse fra samme skole. Tidligere har han jobbet som selger i gullsmedkjeden Thune og er nå klar for en ny arbeidshverdag med MarkedsPartner. Tom Kristian starter i rollen som salgsutvikler og digitalmarkedsfører i MarkedsPartner.

På fritiden er prioriteringene friidrett. Friidrett for alle penga!

«Jeg fikk en veldig god start i MarkedsPartner med tett og god oppfølging. En sjelden kunst spesielt nå i disse koronatider. De har fått meg som ny i jobben, men også bransjen, til å føle meg ivaretatt og inkludert. Selv fra hjemmekontor! Nå gleder jeg meg til reisen videre.» (Tom Kristian Blix-Nilsen Hansen)

Les mer om Tom Kristian her >


Den mellomste Bukken Bruse: Roxanna Karlsen – Den erfarne og motiverte


Roxanna er oppvokst på Jessheim, men bor nå i Oslo sammen med sin samboer. Hun har en bachelor i Reklame og Merkebygging fra Høyskolen Kristiania, og har jobbet med markedsføring og salg i både inn- og utland. Hun har de siste fire årene jobbet i markedsavdelingen hos AddSecure i ulike roller, den seneste som Brand & Content Marketing Manager. Hun har jobbet aktivt med strategiarbeid, innholdsproduksjon, sosiale medier og med det som hun liker aller best – HubSpot!
Hun starter i rollen som digitalmarkedsfører i MarkedsPartner.

På privaten er hun ute på reiser, drar på konserter, og driver med yoga.

«Noe av det jeg ser mest frem til i min rolle som digitalmarkedsfører er å ikke bare jobbe med digital markedsføring, men med hele kundereisen! Det er utrolig spennende.» (Roxanna Karlsen)

Les mer om Roxanna her >


Den store Bukken Bruse: Jakob Olsbø – Den faglærte og evig optimistiske


Jakob har ledet marketing- og salgsteam i bedrifter som Shell, Statoil, Circle- K og XXL på et nasjonalt, europeisk og globalt nivå. Han har også ledet store digitale transformasjonsprosjekter de siste 10 årene. Sentralt i disse digitale prosjektene har vært utvikling av markedsstrategier og kundereiser for bedrifter innen både B2B og B2C. Han trer nå inn i rollen som senior forretningsrådgiver i MarkedsPartner. 

«Det mest spennende i MarkedsPartner så langt har definitivt vært å få delta i kundemøter! Og ikke minst Kundereisedagen, hvor jeg fikk e-møte noen av MarkedsPartners kunder, lære mer om hvordan MarkedsPartner jobber i praksis, samt utrolig mange gode foredrag fra forskjellige bedrifter i ulike bransjer.» (Jakob Olsbø)

Les mer om Jakob her >

Og snipp, snapp, snute … Velkommen til MarkedsPartner! 

TIPS! Trenger du en jobb eller ønsker du å prøve noe nytt? Vi vokser og er fortsatt på jakt etter nye lagspillere (eller bukker om du vil). Er du en av dem? Se våre ledige stillinger her >