Nyheter | MarkedsPartner AS

Nyheter

Siste nytt om MarkedsPartner. Følg oss også på LinkedIn, Twitter og Facebook. Vi blogger også to dager i uken.

De tre (nye) bukkene Bruse – Tom Kristian, Roxanna og Jakob

14.04.2021Siri Enoksen
Du kjenner kanskje til det norske folkeeventyret om de tre bukkene Bruse som skal komme seg over brua til Sæters for å gjøre seg feite. Budskapet i dette eventyret kan tolkes på mange måter, men i utgangspunktet så handler det om at alle kan kjempe for å oppnå det de vil, utvikling og samarbeid. Og det, det har våre nye medarbeidere gjort! Vi utvider staben - møt bukkene Tom Kristian, Roxanna og Jakob.  

MarkedsPartner er nå første HubSpot elite-partner med hovedkvarter i Norge

07.12.2020Siri Enoksen
MarkedsPartner er nå det 14. byrået i verden – og det eneste med hovedkvarter i Norge – som får plass helt øverst i HubSpots partnerprogram. Og det blant tusenvis av partnere som HubSpot har på verdensbasis.  

Velkommen til De tre (nye) musketerer – «En for alle og alle for en»!

24.02.2020Siri Enoksen
De trenger ikke vinne med sverd og kniv, men fekter seg til seier gjennom tall, koder, kunnskap og godt samarbeid med resten av gjengen på Sarpsborg- og Oslokontoret. Hils på Jan, Hans og Bianca.

Egmont kjøper seg inn i MarkedsPartner

07.01.2020Erlend Førsund
Egmont Publishing starter det nye året med friske takter på oppkjøpssiden, og kjøper seg opp innen digital markedsføring.

Tønnes Sannem Heian tiltrer som ny daglig leder i MarkedsPartner

06.01.2020Siri Enoksen
Tønnes Sannem Heian (39) tiltrådte 2. januar 2020 som ny daglig leder i MarkedsPartner. Han kommer fra stillingen som Head of Growth i Infotjenester, og tar over stafettpinnen fra Stig Hammer, som går hundre prosent over i forretningsrådgiverrollen.

MarkedsPartner får nye spillere med på laget

16.10.2019Siri Enoksen
Ingen ting er mer moro enn nye ansikt og lagpartnere! Med en spennende og travel høst foran oss, er det en glede å få med oss Martin og Senada til kontoret i Sarpsborg. Vår andre praktikant og nest første svenske! Välkommen! 

Vi ønsker fire nye medarbeidere velkommen til teamet!

09.08.2019Siri Enoksen
Brikkene faller på plass og med oss i puslespillet har vi nå fire kjernekarer som trer inn i ulike roller og avdelinger hos oss. Med forskjellige egenskaper og kompetanse, vil denne flotte gjengen være med på å styrke teamet, slik at vi bedre kan hjelpe kundene våre med å skape lønnsom salgsvekst gjennom digital markedsføring, salg og kundeservice. Velkommen - vi gleder oss til samarbeidet! 

Vi ønsker to nye medarbeidere velkommen på laget!

13.05.2019Siri Enoksen
MarkedsPartner fortsetter å vokse og ansetter to nye medarbeidere: en ny forretningsrådgiver og digitalmarkedsfører. Vi ser frem til de nye ideene og kompetansen de vil tilføre teamene våre. Velkommen Siri og Merethe!

Vi utvider staben

26.03.2019Anneli Setalo
Vi utvider staben med flere innholdsprodusenter og digitalmarkedsførere. Møt våre nye medarbeidere, Hannah, Frida-Marie, Jørgen og Anne Kristine.

Recap fra inbound-dagen 2019: Ledelse med digital forståelse - en forutsetning for å lykkes!

26.03.2019Anneli Setalo
13. mars arrangerte MarkedsPartner Inbound-dagen for femte år på rad. 220 markedsførere og ledere var samlet på Oslo Plaza til en fagdag som stadig flere ser på som en viktig arena når det gjelder digitale trender, markedsføring, CRM, og ikke minst, nyttig erfaringsutveksling. Det synes vi er gøy!

Vi ønsker velkommen til to nye medarbeidere

22.01.2019Anneli Setalo
MarkedsPartner begynner året sterkt med å ansatte to nye medarbeidere. Øivind Lunde går inn i rollen som forretningsrådgiver og Christoffer Urdal Pedersen blir vår dedikerte videoprodusent. 

Omnicom og MarkedsPartner fusjonerer

19.12.2018Anneli Setalo
MarkedsPartner var tidligere et datterselskap av Omnicom AS, men i desember 2018 ble disse to selskapene fusjonert under navnet MarkedsPartner AS 

Markedspartners Oslo-avdeling flytter inn i nye lokaler i Posthuset

25.10.2018Anneli Setalo
Vi ser frem til å benytte disse lokalene til å arrangere kundesamlinger og møter, i tillegg til daglig aktivitet selvfølgelig. 

TwentyThree lanserer ny webinar-funksjon

25.10.2018Anneli Setalo
Videoplattformen TwentyThree lanserte nylig en webinar-funksjon som vil endre måten markedsførere generer leads, engasjerer sin målgruppe og skaper merverdi for eksisterende kunder.

Boligkanalen- en innholdsbase til bruk i markedsføring for byggenæringen

25.10.2018Anneli Setalo
Digital markedsføring handler i stor grad om å produsere innhold. Hjemmesiden må oppdateres, Facebook statuser deles og blogginnlegg produseres. Samtidig må alt innhold kvalitetssikres. Mange markedsførere i byggenæringen opplever dette som en overveldende oppgave. For å bistå våre kunder i tidsklemma har MarkedsPartner inngått et samarbeid med Boligkanalen- en slags streaming-tjeneste av innhold for byggenæringen.

Organisatoriske endringer i MarkedsPartner

05.09.2018Anneli Setalo
MarkedsPartner har denne sommeren gjennomgått flere organisatoriske endringer. Bakgrunnen for dette er et ønske om å styrke fremtidige leveranser til alle våre kunder, samt legge et fundament for innovasjon og nytenkning.

Møt våre nye medarbeidere

04.09.2018Anneli Setalo
MarkedsPartner fortsetter å vokse og vi styrker derfor laget med flere strategiske rådgivere og inbound-marketing konsulenter, samt en digital designer, en salgsutvikler og en innholdsprodusent.

HubSpot kåret til beste CRM Lead Management-plattform for enterprise-bedrifter

20.06.2018Erlend Førsund
Brukerne har talt. HubSpot fikk i mai utmerkelsen «Gartner Peer Insights Customers’ Choice for CRM Lead Management».

GDPR: 7 ting du bør ha på plass før sommerferien

06.06.2018Erlend Førsund
Har dere ennå ikke i kommet i samsvar med EUs nye personvernforordning GDPR har vi laget en sjekkliste som vi håper kan gi dere litt lavere skuldre før dere går inn i sommerferien – eventuelt en handlingsplan for august.

HubSpot lanserer spennende produktnyheter

30.05.2018Erlend Førsund
HubSpot har i løpet av de siste par månedene lansert en rekke spennende produktnyheter. Chat-løsning med bot-funksjonalitet, en egen kundeservicemodul og en nøkkelferdig løsning for GDPR er noen av oppgraderingene.

– Det er de som er mest relevante som vinner

18.04.2018Erlend Førsund
Som forretningsrådgiver er Geir S. Nodland opptatt av å hjelpe ledere med å forstå verdien av å jobbe systematisk med salg og markedsføring langs kundens kjøpsreise. Vi har tatt en prat med ham og gravd litt dypere i akkurat det.