Som leder for kommunikasjon og innhold i MarkedsPartner er Tove lidenskapelig opptatt av å finne de gode historiene og det nyttige innholdet som gjør leads til lojale kunder.
Tove ble tidlig kjent med inbound-metoden. Etter å ha etablert seg i Barcelona i 2010 hjalp hun store kunder som L’Oréal Professionnel, Garnier, Kérastase og Dior med å utvikle innhold til blogger, e-bøker, e-postkampanjer, nettsider og landingssider. Erfaringene tok hun med seg tilbake til Norge i 2014, akkurat i det markedsføringsbransjen i hjemlandet hadde omfavnet begreper som content marketing og inbound marketing.
Med bakgrunn som redaktør og journalist i flere av landets største livsstilsmagasiner har Tove en unik forståelse av hvordan hun kan gi teksten troverdighet på vegne av merkevaren og skape engasjement hos leseren. At innhold skal være nyttig, segmentert og målrettet for å være salgsutløsende, er top-of-mind for denne dama.
Ifølge Tove finnes det ikke et eneste tema som ikke er spennende å skrive om. For henne handler det om å stille de riktige spørsmålene, som leder til nyttige svar og engasjerende innhold. Her kommer hennes mangeårige erfaring som kurs- og foredragsholder også til nytte: Fokuset på læring er gjennomgående i alt hun gjør.
Tove begynte i MarkedsPartner i april 2020. I de siste årene før det jobbet hun som frilans tekstforfatter. Hun har skrevet og bearbeidet alt fra brukermanualer og produktdatablad for kunder som Formica Laminate, til SEO-baserte nettartikler og blogginnlegg for Elkjøp, Orkla og Scandic.
I et fargerikt hus på Fjellhamar, rett utenfor Oslo, holder Tove til sammen med storfamilien. Med en samboer fra Brasil, to store bonussønner som har vokst opp i Spania, to små jenter i barnehage og en jobb som utføres på både norsk og engelsk, går det daglig i fire språk i husholdningen: norsk, portugisisk, engelsk og spansk. I den rekkefølgen. Tove oversetter gjerne fra italiensk og fransk også, hvis du spør.