Maria Pettersson

Digital markedsfører

Maria jobber som digital markedsfører hos MarkedsPartner. Hun er hovedsakelig ansvarlig for å lede, koordinere og utføre markedstiltak i MarkedsPartner sine egne digitale kanaler.

Maria har sin utdanning fra Handelshøyskolen BI og Leeds Beckett University, hvor hun har tatt en bachelor i Internasjonal Markedsføring og en master i International Business. 

I sin stilling hos MarkedsPartner har Maria tro på at kontinuerlig arbeid med digital markedsføring, basert på en god strategi, riktige tiltak, samt valg av kanaler og verktøy er nøkkelen til suksess. Hun er opptatt av å være strukturert, resultatorientert og kvalitetsbevisst i sitt arbeid.

Maria er også leder av HubSpot User Group Oslo, sammen med kollega Erlend Førsund. HUG Oslo er en møteplass for mingling og læring. Her får deltakerne anledningen til å treffe andre HubSpot-kunder, dele erfaringer og ideer om inbound marketing, og lære om beste praksis innen bruk av HubSpot. 

Når du ikke finner henne ved en PC, befinner hun seg sannsynligvis på et treningssenter, ute på reise eller sammen med familie og venner.