Mange kunder. Mange bransjer. Mange utfordringer.
Gode løsninger. Varige relasjoner.

 

Hvis du ønsker å kontakte noen av våre kunder for å vite hvordan vi er å jobbe med, gir vi deg gjerne kontaktopplysninger.

Noen av våre kunder:

Viking FootwearASSA ABLOY Opening SolutionsVBOdfjell Well ServicesNorsk GjenvinningFortumBorregaardBrødrene DahlElektroskandia NorgeeSmart systemsHallingplastJackonInterimlederNettpartnerNordkapp Boats

Kontaktskjema (3: Bunn av trakt) MP.no /  Avtal uforpliktende samtale

Beskriv kort hva bedriften gjør, hvilke mål og utfordringer dere har, og hva dere ønsker å få ut av møtet.

Er det OK om vi av og til sender deg gode artikler, tips og relevant info?

For å kunne respondere på din henvendelse trenger vi ditt samtykke til å lagre og behandle dine personopplysninger. Du kan når som helst endre dine preferanser for kommunikasjon. Mer info i vår personvernerklæring.

Bygger synlig og inspirerende merkevare med inbound

Med røtter tilbake til 1885 er Mills en kjent og kjær norsk merkevare. Men da Mills Proff Partner så at de begynte å bli usynlige i proffmarkedet, droppet de tradisjonelle kanaler og gjorde en dedikert satsning på inbound marketing. Med bloggen Kokkeknep, som sprer inspirasjon, fagkunnskap og matglede gjennom tekst, bilder og video, er Mills på vei mot å ta en stadig mer synlig posisjon i markedet.

Låsgigant åpner nye dører med inbound

Selskapet bak boliglåsen Yale Doorman er tidligere kjent som Trioving. I en ambisiøs satsning som inkluderer HubSpot som kunde- og CRM-plattform, tre blogger og en egen videokanal, åpner virksomheten nye dører til salgsmuligheter både i forbrukermarkedet og i proffsegmentene.

Norsk teknologibedrift satser globalt med inbound marketing

Teknologibedriften One Voice AS har på 10 år blitt verdensledende innen krisehåndtering med sitt hovedprodukt CIM®, det nasjonale beredskapssystemet i Norge. Da selskapet kontaktet oss i 2015, ønsket de å forbedre kvaliteten på kundekontakten og sine salgs- og markedsaktiviteter. Resultatet ble en satsning som har løftet dem fra norsk markedsleder til nasjonal thought leader og internasjonal aktør.

– Veksten vår kommer fra inbound marketing

InterimLeder har leid ut erfarne toppledere, mellomledere og prosjektledere siden 2001. Som markedsledere innen nisjen interimledelse har selskapet befestet og styrket sin posisjon med inbound marketing som strategi. Adm. direktør Vegard Rooth forteller at satsningen har gitt dem retning i salgsarbeidet og at veksten i omsetningen deres nå kommer fra inbound.

Global etablering av inbound marketing i en bransje i krise

Odfjell Well Services (OWS) er datterselskap av det børsnoterte riggselskapet Odfjell Drilling og er en global leverandør av bore- og brønntjenester. Selskapet har over 500 medarbeidere og kontorer i Norge (Stavanger og Bergen), UK, Nederland, Romania, Midt-Østen, Asia og Afrika. Da de tok kontakt med oss i juni 2014 hadde de en tradisjonell salgsorganisasjon med lite sentral koordinering, og baserte seg primært på relasjoner og konferanser.

Satser globalt med inbound marketing som strategi

Exilva er et radikalt innovasjonsprosjekt som Borregaard startet for 10 år siden for å finne nye muligheter for cellulosen de produserer. Som et ektefødt ”Born global”-prosjekt hvor størstedelen av markedet er utenfor Norge, har inbound marketing gitt resultater som bare tre uker etter lansering er langt over forventning.

Ny, responsiv web med mye funksjonalitet

Norsk Gjenvinning-konsernet startet som en liten skraphandel i 1926. I dag har de 1 400 ansatte, 44 000 kunder og er landets største leverandør av avfalls- og gjenvinningstjenester for norske bedrifter. Årlig håndterer konsernets mange driftsselskaper 1,8 millioner tonn avfall via 90 lokasjoner i Norge, Sverige, Danmark og Storbritannia.