Nyheter

Tilbakeblikk:

Social Media Days 2017

Maria Pettersson 01.02.2017

Social Media Days har utviklet seg til å bli Norges største arena for kompetanse og networking innen sosiale medier. En av fagpersonene som gikk på scenen under årets konferanse var vår egen faglige leder for strategisk rådgivning, Stig Hammer. 

Tirsdag 31. januar ble Social Media Days sparket i gang for 6. året med en full sal og flere hundre mennesker langs stolradene på Oslo Kongressenter. På programmet står to dager med både foredrag, visjoner, ledelse og praktisk erfaring.

Foredragsholderne under årets event var satt sammen av en bukett sterke profiler og spennende fagpersoner, blant annet vår egen faglige leder for strategisk rådgivning, Stig Hammer. Stig er opptatt av hvordan digitaliseringen og sosiale medier skaper nye muligheter for virksomheter – og ikke minst – om forbrukeratferd og overtalelsesteori. På Social Media Days tok han et ledelsesperspektiv – og forklarte hvorfor tiden har løpt fra kampanjetekning, til fordel for helhetlige, systematiske programmer, med sosiale medier som en del av en større innholdsstrategi.


Ønsker du å booke en foredragsholder fra MarkedsPartner til ditt arrangement
? Se en oversikt over våre foredragsholderne her.