Nye ansikter i MarkedsPartner:

Elin Strømseng og Ole Martin Kristiansen

Erlend Førsund 13.10.2015

MarkedsPartner vokser, og i høst har vi fått to nye medarbeidere. I slutten av august var Elin Strømseng på plass som vår nye fagspesialist innen søk og online marketing. Ole Martin Kristiansen startet i oktober for å øke kapasiteten vår på prosjektledelse og prosjektgjennomføring.

Som Norges største miljø innen inbound marketing favner vi om en rekke fagdisipliner. Vi må ha kompetanse innen digital markedsstrategi, rådgivning, søk, interaksjonsdesign, innhold, konvertering, analyse, sosiale medier, e-postmarkedsføring, lead nurturing og ikke minst, prosjektledelse. Våre to nyeste på laget utgjør en ekstra forsterkning på fag og prosjektledelse.

Elin Strømseng er vår nye ressursperson på søkemotoroptimalisering (SEO) og søkemotormarkedsføring (SEM) og har en rekke sertifiseringer innen sine fagområder. SEO og SEM er svært viktige og grunnleggende fagområder innen inbound marketing som har med det å bli synlig på søk og skape trafikk å gjøre. I den drøye måneden hun har vært hos oss har hun allerede rukket å bidra med to blogginnlegg på Inboundbloggen.no - og er i gang med arbeid for flere kunder. 

Les mer om Elin.

Ole Martin Kristiansen kommer fra content marketing-byrået REDINK AS i Oslo og har solid erfaring fra web og redaksjonelt innhold fra prosjektlederroller innenfor både grafisk og digital bransje. Ole Martin er inbound marketing-sertifisert og HubSpot-sertifisert og vil i MarkedsPartner jobbe som prosjektleder.

Les mer om Ole Martin.