Medarbeidere RE-edit

Møt våre nyeste tilskudd i MarkedsPartner

Maria Pettersson 26.07.2017

Stadig flere kunder kommer til og MarkedsPartner vokser raskt. I sommer har vi styrket virksomheten med ytterligere fem nye ansettelser. Våre nyeste tilskudd på laget utgjør en ekstra forsterkning som kommer våre kunder til gode. 

Marius Wallin (interaksjonsdesigner) har jobbet som frilanser i over seks år med webutvikling, film, layout, design og ikke minst foto, før han kom til MarkedsPartner sommeren 2017. Som digital designer skal han balansere det kreative og det logiske for å finne effektive og visuelt tiltalende løsninger for våre kunder. Hos MarkedsPartner står Marius med en fot i designavdelingen og en i utviklingsavdelingen.

Fredrik Stang (redaktør) har sin bakgrunn fra Høyskolen Kristiania i Oslo hvor han har tatt en bachelor i Markedsføring. Tidligere jobbet Fredrik med salg og markedsføring i IT-bransjen, samt som skribent for et fotballmagasin i flere år. Hos MarkedsPartner har han ansvar for å levere innhold av høy kvalitet til våre kunders blogger, innholdsprodukter og nettsider.

Cecilie Henriksen (inbound marketing-konsulent) har en bachelor i markedsføring og merkevareledelse fra Høyskolen Kristiania, med spesialisering i digital markedsføring. Tidligere jobbet Cecilie som inbound marketing intern i MarkedsPartner ved siden av studiene, hvor hun har bidratt med innholdsproduksjon til vår egen bloggHun har også solid erfaring fra retail og telecom etter fire år som Account manager for en av Norges største telecomselskap. Som Inbound marketing-konsulent i MarkedsPartner skal Cecilie sikre at våre kunder når sine strategiske mål gjennom deres inbound marketing-satsning. 

Hanne Sofie Hammer (inbound marketing-konsulent) har studert økonomisk markedsføring ved Copenhagen Business School og økonomi og administrasjon ved Handelshøyskolen BI. Tidligere jobbet Hanne Sofie som inbound marketing intern i MarkedsPartner ved siden av studiene, hvor hun blant annet har bidratt med innholdsproduksjon til kunder og vår egen blogg. Som inbound marketing-konsulent er hennes viktigste oppgave å hjelpe våre kunder med å lykkes med sin inbound marketing-satsning.

Marius Torjusen (senior forretningsrådgiver) har bred, internasjonal erfaring fra salg og markedsføring på toppledernivå. Til MarkedsPartner kom han fra stillingen som konserndirektør for merkevarer og markedsføring i Jøtul Gruppen, ansvarlig for fem forskjellige merkevarer i 43 landHvordan skal man som leder sette opp en organisasjon som takler en digital hverdag, og hvordan skal man som markedsfører prioritere i en digital verden? Dette er spørsmål som opptar mye av Marius sin tid, og sammen med våre kunder skal han jobbe frem en konkret og prioritert strategi, med fokus på kundereisen, som sikrer at digitaliseringen går fra å være en trussel til å bli en gyllen mulighet for vekst og økt lønnsomhet. Ved siden av jobben i Markedspartner er Marius en ettertraktet blogger og influencer. Bloggen hans er blant de største lifestyle-bloggene i Skandinavia. 

Jobb i MarkedsPartner? Vi har har for tiden flere spennende stillinger utlyst